|
|
|
|
|
|
|
|
Et komplet værksted er der også på
museet. |
Flotte bagdele. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Camping nostalgi. |
Også en del fly, er der blevet plads til |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chevrolet 1929. |
Den særprægede konstruktion blev anvendt til, ved hjælp af
damp,
at desinficere soldaternes uniformer under den Spanske
Borgerkrig (1936-39). En såkaldt aflusningsvogn |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kig ud over hallen med de mange biler. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Motorcykler og knallerter findes der
også i stort antal. |
|
|
|
På loftet findes et hav af
urestaurerede gamle biler. |
Side om side står de så langt øjet rækker. |
|
|
Anglia, Corsair og Cortina. Kendte Ford
biler. |
Et rigtigt skatkammer. |
|
|
En Commer Cob fra 1959. Faktisk magen
til den første bil mine forældre købte ca. 1960. På
papegøjeplader hvorfor vi børn lå skjult bagi bilen, når vi
skulle på køretur. Vores var hvid. |
Og minsandten om ikke der også stod en Hillman Minx, som var
familiens efterfølger til "Commeren". I nøjagtig samme farve som
den vi havde. De to biler er lavet på samme fabrik i England |
|
|
En lidt speciel bil Trabant P70 1958 |
Til sidst en Buick uden data oplysninger, men fra sidst i
50´erne. |